Få svar på alle dine - og andres - spørgsmål om Dynamics 365 Business Central, som er afløseren af Microsoft's velkendte Dynamics NAV (Navision). Vi viser både On-premises og Cloud-versionen, og du får indblik i vores erfaringer med konvertering, implementering, programmering af specialønsker og tillægsløsninger til den nye platform
Mange taler om Dynamics 365 Business Central, men hvordan er erfaringerne med implementering af løsningen? Hvilken version er bedst for netop jeres virksomhed? Hvordan håndterer vi jeres nuværende tilretninger og historiske data fra jeres nuværende økonomisystem? Skal løsningen være i skyen? Hvorfor, hvornår og ikke mindst: Hvordan?
Har du ikke tilmeldt dig endnu kan du stadig nå det! Tilmeld dig nedenfor og kom til spændende seminar, hvor VisionPeople giver dig svar på alle dine spørgsmål - og vi vil vise, hvordan Dynamics 365 Business Central fungerer, så du selv kan vurdere, om det også er noget for jer.
Agendaen for seminaret vil være:
- Intro til Dynamics 365 Business Central og Microsoft's vision for Dynamics 365
- Demo og forskelle mellem versionerne: On-premises og Cloud
- Svar på spørgsmål fra dig, direktøren, IT-chefen, kollegerne, vores kunder, sidemanden m.fl.
- Økonomi og plan for en typisk implementering af Dynamics 365 Business Central
- Specialtilbud på evaluerings-workshop hos deltagere
- Inspirations-take-aways
Seminaret afholdes hos VisionPeople, Blokken 15, 3460 Birkerød:
Onsdag, den 8. maj 2019 fra 14:00 til 16:30.
Deltagelse er gratis og kan ske ved at oplyse virksomhedens navn, deltagernavne, e-mailadresser og telefonnummer via dette link eller send en mail til: ls@visionpeople.dk
Klik her og tilmeld dig nyhedsmail fra VisionPeople.
Har du spørgsmål til arrangementet, eller andet er du velkommen til at kontakte os på telefon 7023 3200 eller info@visionpeople.dk
Vi ser frem til et spændende seminar og glæder os til at se dig.
|