Hjælpen er lige i nærheden!
Vi opfordrer dig til primært at kontakte os via e-mail for support. Du kan sende en mail til vores supportafdeling ved at benytte vores skabelon, som sikrer en hurtig og præcis behandling af din forespørgsel.
.webp)
.webp)
Vi forstår frustrationen i gamle og komplicerede IT-systemer
Vision People udvikler og implementerer integrerede virksomhedsløsninger og Apps, baseret på Business Central, webløsninger og Microsoft's øvrige teknologiplatform. Vi digitaliserer og effektiviserer medarbejdernes arbejdsopgaver i Business Central (tidligere NAV) - og vi yder naturligvis support på de leverede løsninger, hvis du ønsker en supportaftale herom.
Du bestemmer selv, hvilken type hjælp du har brug for
Vi står klar til at hjælpe dig med dine spørgsmål eller udfordringer med brugen af systemet. Indgå en Supportaftale med os, så du er sikret en høj og kvalificeret afhjælpning af eventuelle problemer i systemet.
Ofte stille spørgsmål
Nedenfor har vi listet spørgsmål på nogle af de spørgsmål, som vi har modtaget fra vores kunder - og som du måske hurtigt kan finde dit svar i:
Er det alle medarbejdere der kan kontakte support?
Som udgangspunkt kan alle brugere af systemet kontakte support, men i nogle virksomheder er det kun superbrugere der kan kontakte support, så der oparbejdes viden hos superbrugerne