Support til medarbejdere og brugere af systemerne
VisionPeople tilbyder support på alle vores løsninger, både på den tekniske del, d.v.s. servere etc. – lige meget om det er driftet hos jer selv, i et driftscenter eller i et Cloud set-up. Vi yder naturligvis også brugersupport på selve applikationen (løsningen).
På applikationen er AMS - Application Management Service - en naturlig del af vores ydelse, hvor vi tilbyder løbende møder og sparring med forretningen om dennes forventninger til fremtiden, og hvordan en given applikation fortsat vil kunne understøtte forretningens behov.
Supporten kan være telefonisk, via Skype, opkobling til jeres driftsmiljø/ cloud set-up og/eller on-site, hvor vi kommer på besøg hos jer og hjælper brugerne.
Supporten aftales og afregnes som ad hoc support eller efter en fast support-/serviceaftale.
Kontakt SupportenArrangementer for dig, der vil vide mere!
VisionPeople afholder løbende seminarer for vores kunder og potentielle kunder, hvor vi viser virksomhedsløsninger fra Microsoft og vores tillægsløsninger herti
Sådan optimerer du dit ansvarsområde i virksomheden
Med forskellige roller i en virksomhed følger typisk forskellige behov. Nogle har brug for at se "de tørre tal" og andre skal blot færdigmelde en opgave.