Gør digital kommunikation enkel, sikker og effektiv

Med Vision e-Boks appen får din virksomhed en problemfri integration mellem e-Boks og Business Central (eller Dynamics NAV). Vi hjælper dig med at styrke datasikkerheden, reducere papirforbrug og optimere dokumenthåndteringen – alt på en intuitiv og skalerbar platform.

Book møde
Book en demo

En smart måde at sende dokumenter til e-Boks

Vision e-Boks appen sætter en ny standard for effektiv og sikker digital kommunikation mellem Business Central og e-Boks. Uanset om det handler om at minimere fejl, overholde GDPR eller skabe bæredygtige processer, får du løsninger, der lever op til dine behov.

Med direkte forbindelse til e-Boks fra Business Central slipper du for manuelt besvær.

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Automatisér med sikker digital distribution af dokumenter til e-Boks.

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Gør din virksomhed mere bæredygtig, mens du optimerer processer og styrker din grønne profil.

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Gør din forretning smartere med flere apps fra Vision People

Se vores innovative apps, der forenkler komplekse processer, øger effektiviteten og sikrer problemfri integration med Dynamics NAV og Business Central. Vælg en eller flere apps, der passer til netop din virksomheds behov, og tag din Business Central-løsning til næste niveau.

Læs mere om vores apps
Læs om vores softwares

Sikker integration til e-Boks, der gør en forskel

Vision e-Boks appen er skabt til at møde moderne virksomhedsbehov gennem en række robuste funktioner, der sikrer en strømlinet, sikker og bæredygtig kommunikationsproces fra Business Central til e-Boks

Automatiseret distribution via e-Boks

Send lønsedler, fakturaer, meddelelser og meget mere direkte til e-Boks. Ingen manuel håndtering – bare effektiv automatisering.

Sikkerhed uden kompromisser

Vision e-Boks overholder GDPR og gældende lovgivning, så du kan være sikker på, at dine data håndteres korrekt og ansvarligt.

Direkte ERP-integration

Slut med ekstra software og mellemled. Appen integreres direkte med Business Central (og Dynamics NAV) for en gnidningsløs oplevelse.

Flesibel løsning, der tilpasses kunden

Tilpas workflows og dokumentafsendelse, så de passer til den enkelte kundes behov. Fleksibiliteten lader dig arbejde, som det passer dig bedst.

Next generation Digital Post (NgDP)

Effektivisér digitale indsendelser til myndigheder og virksomheder med understøttelse af NemHandel Gateway (NgDP).

Bæredygtighed i praksis

Gå papirløs og reducer virksomhedens miljøpåvirkning, samtidig med at du strømline processerne for større effektivitet.

Integration af dokumenter fra Business Central til e-Boks

Med VisionEboks oplever du automatisk afsendelse af aftalte kundedokumenter direkte til kundens eBoks.

Om VisionEboks

00

Effektiv dokumenthåndtering og e-Boks integration

Med VisionEboks integreres Business Central med e-boks, hvilket giver dig en fuldt integreret løsning til digital dokumenthåndtering og elektronisk kommunikation med kunder og samarbejdspartnere. Spar tid, reducer fejl, og optimer din virksomheds arbejdsproces.

Arbejdsgang

00

Sådan virker VisionEboks

Opret eller vælg et dokument i Business Central og send det digitalt til kundens e-Boks automatisk. VisionEboks forvandler komplekse arbejdsopgaver til enkle arbejdsgange, alt sammen i ét system.

Send dokumenter automatisk til e-Boks

00

Fuld integration til e-Boks

Med VisionEboks kan du sende dokumenter fra Business Central automatisk til kundens e-Boks. Hold styr på din dokumenthåndtering, alt sammen inden for ét system.

Effektivitet & Sikkerhed

00

Effektiv og sikker integration til e-Boks

Med VisionEboks reduceres manuel dokumenthåndtering, og du opnår en sikker og automatiseret afsendelse af forretningskritiske dokumenter til e-Boks. Appen sikrer fuld integration mellem jeres Business Central og e-Boks.

No items found.

Fra 700,- kr. pr. måned

Vælg abonnement til 700,- kr., 1.400, 2.600 eller 4.000 afhængig af antal dokumenter til e-Boks
No items found.

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Fra lagerstyring til integrationer og meget mere.

Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionSandbox

Undgå uheldige dataudvekslinger mellem driftssystemer og samarbejdspartnere, når I etablerer nye testmiljøer.

VisionExpense

Integration mellem Pleo, Z-expense, Acubiz eller andre udgiftsapps til Business Central

VisionSupply

VisionSupply er vores standard app til Forsyningsvirksomheder, hvor vi har samlet alle de effektive funktioner, som Forsyningsvirksomheder har brug for.

VisionImport

Automatisk dataimport til Business Central

VisionSurvey

Digitale spørgeundersøgelser viser tilfredsheden hos kunder, medarbejdere, målgrupper m.fl.

VisionClaim

Automatisk gældsindberetning til Gældsstyrelsen.

VisionCollection

Få strømlinet rykkerprocesserne og få overblik over likviditeten

Zenegy-integration til BC

Nu kan du få integration fra Business Central til Zenegy - og lønsumsposter retur til bogføring.

Se alle apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

No items found.

Lad os optimere din forretning i dag

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book møde
Se alle apps