Løsninger til Ship Suppliers, der leverer varer og ydelser til skibe

Specialiserede løsninger til Ship Suppliers og maritime virksomheder, hvor skibet er i centrum

Book møde
Se alle vores apps

Optimering af komplekst tilbud-/ordreflow , når der skal leveres til et skib

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Optimering af komplekst tilbud-/ordreflow , når der skal leveres til et skib

Vi tilbyder maritim brancheløsning, der er bygget på Business Central, men hvor vi har tilpasset hele løsningen til de unikke behov, der er hos leverandører, som leverer til skibe i den maritime industri..

Fokus på skibet og alle de omkringliggende data

Skibene i den maritime industri er centrale i Dynamic Ship Supplier-løsningen. Vi har optimeret alle processerne for ship suppliers, lige fra modtagelse af RFQ's til indsamling af essentielle data, tegninger, kontakter m.m. om skibet, der ligger til grund for hurtigt, automatisk og fuldt digitalt tilbudsgivning - også via de etablerede e-eCommerceplatforme eller direkte til reder, manager og/eller skibet.

Håndtering af nybygninger, after sales service og øvrige processer i den maritime industri

Vores løsninger inkluderer værktøjer til opstilling af tilbud og projekter til nybygning af skibe, renovering af skibe, after sales services og løbende kvalitetskontrol, der sikrer, at dine produkter lever op til standarderne og at virksomheden har fuldt indblik i alle enkeltdelene og økonomien i de kommende, igangværende og afsluttede projekter.

Lad os optimere din forretning i dag

Vi elsker udfordringer med manelle og komplekse arbejdsprocesser i Forsyningsvirksomheder. Vi har 25 års erfaring med at optimere og digitalisere tunge og tidskrævende arbejdsopgaver ved smartere brug af Business Central og/eller vores apps, der netop håndterer de svære opgaver i rigtig mange Forsyningsvirksomheder.

Lad os tage en uforpligtende dialog om netop jeres udfordringer. Det kunne jo være, at vi har løst lignende problemer før i vores VisionSupply-app, som vores øvrige Forsyningsvirksomheder allerede har i dag.

Book møde
Læs om VisionSupply

Vi får automatisk funktionalitet, som ship suppliers har brug for.

Med brancheløsningen til den maritime industri undgår vi selv at skulle udvikle, vedligeholde og opgradere løsningen, da alt dette er inkluderet i løsningen - samtidig med at den er udviklet til andre ligestillede ship suppliers som os.

Placeholder.
Indholdet kommer fra collections. Ret eller tilføj testimonials derinde

No items found.

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionDocumentDispatch

Automatisér dokumentafsendelser fra Business Central

VisionSandbox

Få sikret, at jeres nye testmiljø af Business Central Online, ikke udveksler driftsdata

VisionExpense

Automatisk bilagsindlæsning fra jeres udgiftsapp til finansposter i Business Central

VisionSurvey

Digitale tilfredshedsundersøgelser

Zenegy-integration til BC

Integration mellem Business Central og Zenegy Løn

VisionLogistics

Automatisk integration til fragtleverandørerne (GLS, UPS etc.)

VisionIdentity

Altid korrekte stamdata i Business Central.

VisionPhone

Automatisk pop-up med relevante data, når telefonen ringer

VisionEboks

Send dokumenter direkte til e-Boks fra Business Central

VisionPlanning

VisionPlanning til projektstyring, -overblik og opgavebooking til Outlook

VisionConnector

Webservice-integration mellem ERP-systemet og andre systemer

VisionTime

Smart tidsregistrering til Business Central

VisionCatering

Bestil mødeforplejning direkte når du booker et møde

VisionOpenAPI

API til udtræk af data fra Business Central

VisionGDPR

Sådan sikrer du, at persondata løbende bliver slettet eller anonymiseret

VisionForecast

Sådan kan cheferne hurtigt budgettere i Business Central

VisionSecurity

Sikring af kritiske data og undgå fejlbetalinger m.m.

VisionWebshop

Webshop med fuld integration til Business Central

VP’s Dokumentpakke

Ensartet design af kundevendte dokumenter

VP’s Power BI-pakke

Power BI viser virksomhedens økonomiske udvikling

VisionApproval

Let flow og overskueligt mobilsite til fakturagodkendelser.

VisionScan

Stregkodescanning via VisionScan sikrer vareregistreringer på lageret

Se alle apps

Branchespecifik funktionalitet til Ship Suppliers, bygget på det bedste fra Microsoft

Branchespecifik funktionalitet til Ship Suppliers, lige fra håndtering af RFQ's til tilbudsgivning, ordrelevering, lagerstyring samt projektevaluering og after sales service samt løbende projekt- og økonomirapportering med fokus på skibene

Book møde
Læs om vores services
No items found.
Brancheløsninger

Andre brancheløsninger

I Vision People har vi årtiers erfaring med levering af standardsystemer til en række forskellige brancher.

Content bliver tilføjet via script. Så tilføj eller ret under collections

Ofte stille spørgsmål

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Hvilke enheder understøtter VisionScan?

VisionScan fungerer på smartphones (iOS og Android), tablets og traditionelle håndterminaler.

Typisk anbefaler vi Android-baserede enheder, der er "lagt" i et gummiomslag og med et pistolgreb, så man kan "skyde" stregkoder herfra. På denne måde får I en hurtig og billig enhed, der samtidig er beskyttet og med et ergonomisk håndgreb.

Hvilke fordele tilbyder Vision People apps til brugerne?

Fordele ved Vision People's apps

Vision People's apps tilbyder en række fordele, der kan hjælpe virksomheder med at optimere deres processer. En af de største fordele ved en app er, at løsningen er valideret af Microsoft og opfylder kravene til at blive solgt og downloadet fra Microsoft's App Source, hvor alle brugere kan læse og se alle apps til eksempelvis Businss Central, Outlook, Office 365 m.m.

At en app opfylder kravene fra Microsoft betyder også, at app-udbyderen sikrer, at appen er kompatibel med fremtidige versioner af Business Central, og at brugeroplevelsen er uændret i forhold til Business Central, som gør det nemt for medarbejdere at navigere og udføre opgaver via appen hurigt og effektivt.

Integration

Vision People's apps kan let integreres med kunders eksisterende systemer, hvilket sikrer en problemfri overgang og minimal forstyrrelse af daglige arbejdsopgaver. Dette gør det muligt for virksomheder at opnå endnu større værdi med deres nuværende investeringer i teknologi og systeer, der nu integrerer med hinanden.

Skalerbarhed

En anden vigtig fordel er skalerbarheden. Vision People's apps kan tilpasses yderligere efter virksomhedens fremtidige behov, hvilket gør det muligt at vokse uden at skulle skifte system eller app.

Hvad er proceduren for håndtering af kundeoplysninger?

Kundeoplysninger i Business Central

Business Central giver virksomheder mulighed for effektivt at håndtere kundeoplysninger. Systemet centraliserer alle kundeinteraktioner, hvilket gør det nemt at få adgang til historik og kontaktoplysninger.

Dataanalyse

Virksomheder kan også analysere kundeoplysninger for at identificere trends og mønstre, hvilket hjælper med at forbedre kundeservice og målrette markedsføringsindsatser.

Lad os optimere din forretning i dag

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim ind eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Book møde
Alle vores apps