Massebogfør og send fakturaer automatisk og fejlfrit

Med VisionDocumentDispatch får du mulighed for at konfigurere dokumentafsendelsesprofiler, der er skræddersyet til netop dine behov.

Book møde
Book en demo

Fleksibel konfigurering og automatisering af dokumentafsendelse

Du får nu mulighed for at konfigurere jeres afsendelsesprofiler, så de kan skræddersyes til at imødekomme netop jeres behov.

Fleksibel konfigurering af dokumentafsendelse

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Automatisering af dokumentafsendelsen

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Fejlfri afsendelse af dokumenter

Se vores standardløsninger og branchesystemer til netop din branche.

Gør din forretning smartere med flere apps fra Vision People

Se vores innovative apps, der forenkler komplekse processer, øger effektiviteten og sikrer problemfri integration med Dynamics NAV og Business Central. Vælg en eller flere apps, der passer til netop din virksomheds behov, og tag din Business Central-løsning til næste niveau.

Læs mere om vores apps
Læs om vores softwares

Optimal håndtering af dokumentafsendelsen fra Business Central

Du kan nu selv konfigurere, hvordan I ønsker at automatisere og effektivisere afsendelsen af eksempelvis salgsdokumenter fra Business Central.

Valgfrie leveringsmuligheder for dokumenterne

Du vælge selv, på hvilken måde, du ønsker de forskellige dokumenter sendt til samarbejdspartnere.

Udskyd dokumentafsendelsen til senere, så systemet arbejder hurtigere

Du behøver ikke at belaste systemet med tunge kørsler, mens alle arbejder i systemet. Udskyd dokumentafsendelsen til et ønsket tidspunkt, så det ikke belaster performance i løsningen.

Massebogfør og send fakturaer senere, så du kan arbejde videre

Få håndteret alle fakturaerne, men få dem automatisk sendt til modtagerne senere på den aftalte måde, via email eller EAN.

Undgå fejl og dobbelt afsendelser

VisionDocumentDispatch giver dig tryghed for, at dokumenterne altid sendes til modtager - men kun én gang. Eliminér muligheden for dubletter eller mistede transaktioner og bevar dit professionelle omdømme hos dine kunder.

Selektiv afsendelseskontrol

Du kan nu markere bestemte dokumenter, der skal udelukkes fra automatisk afsendelse, før de sendes, hvilket giver dig fuld kontrol over din udgående kommunikation og afsendelse af dokumenter.

Effektivitet og tidsbesparelser

Ved automatiseringen behøver du ikke længere at afsende de bogførte dokumenter manuelt eller finde de dokumenter frem, som fejlagtigt ikke er blevet sendt til kunderne.

Fleksibel og effektiv konfigurering af dokumentafsendelsen

VisionDocumentDispatch er det professionelle værktøj til konfigurering af individuelle afsendelsesprofiler og automatisering af en fejlfri proces omkring afsendelse af dokumenter fra Business Central.

No items found.
No items found.

En månedlig betaling sikrer automatisering af effektiv dokumentansendelse hver gang

Abonnementet oplyses pr. måned og afregnes efter en gratis prøveperiode for det kommende år.
Basisabonnement

199,- kr. pr. måned

Afregnet årligt forud efter gratis prøveperiode på 30 dage.
Prøv gratis her
Book møde

Gør din hverdag smartere med vores apps

Se flere af vores innovative apps, der forenkler dine arbejdsprocesser og øger effektiviteten. Fra lagerstyring til integrationer og meget mere.

Vores apps er designet til at gøre en forskel i en kompleks verden.

VisionSandbox

Undgå uheldige dataudvekslinger mellem driftssystemer og samarbejdspartnere, når I etablerer nye testmiljøer.

VisionExpense

Integration mellem Pleo, Z-expense, Acubiz eller andre udgiftsapps til Business Central

VisionSupply

VisionSupply er vores standard app til Forsyningsvirksomheder, hvor vi har samlet alle de effektive funktioner, som Forsyningsvirksomheder har brug for.

VisionImport

Automatisk dataimport til Business Central

VisionSurvey

Digitale spørgeundersøgelser viser tilfredsheden hos kunder, medarbejdere, målgrupper m.fl.

VisionClaim

Automatisk gældsindberetning til Gældsstyrelsen.

VisionCollection

Få strømlinet rykkerprocesserne og få overblik over likviditeten

Zenegy-integration til BC

Nu kan du få integration fra Business Central til Zenegy - og lønsumsposter retur til bogføring.

Se alle apps

Ofte stille spørgsmål

Hvis du er blevet inspireret, men sidder tilbage med spørgsmål, så har vi nedenfor samlet de typiske spørgsmål, som nye kunder ofte stiller - og som måske også giver dig en bedre indsigt i løsningen:

No items found.

Lad os optimere din forretning i dag

Vi har set og løst rigtig mange problemstillinger, som vores kunder har døjet med gennem årene. Måske kan vi også hjælpe jer med optimering og reduktion af manuelle arbejdsgange, der kan håndteres digitalt og effektivt. Vi tager gerne imod udfordringen.

Book møde
Se alle apps
No items found.