Så er årets nye Dynamics NAV frigivet
Microsoft har lanceret Dynamics NAV 2017 som Microsoft's moderne virksomhedsløsning til virksomheder med under 300 medarbejdere
I tråd med 'RoadMap'et for Microsoft's mest succesfulde - og globalt mest udbredte - virksomhedsløsning frigives nu 2017-versionen af Microsoft Dynamics NAV (tidligere kendt som Navision).
Som eksempler på ny funktionalitet og mulighederne med Dynamics NAV 2017 kan vi bl.a. fremhæve følgende:
- Kom-endnu-lettere-i gang, simplificeret opsætning og bedre RapidStart Excel-indlæsning af stamdata m.m.
- Udvidet funktionalitet til finans, projekter/sager, varer
- Bedre integration til Office365 - fakturér en Outlook-booking, opret tilbud fra Outlook, opret kontakt fra mail
- Avanceret integration til Dynamics CRM - og Dynamics NAV 2017 som en del af Dynamics 365 (som kommer i 2017)
- Visning af PowerBI-grafer i Dynamics NAV og visuel prognose på fremtidigt indkøb
- Faktisk mulighed for brug af "Extensions" til programmering af moduler og "App's" til Dynamics NAV
Du kan læse meget mere om ny funktionalitet og andre fordele med Dynamics NAV på denne PDF.
Ovenstående kombineret med de seneste par års tiltag til Dynamics NAV med bl.a.:
- "I Office og på Azure" (i skyen)
- Fakturascanning (via OCR)
- Avanceret workflow-funktionalitet
- Rollecentre og personificerede startbilleder i Dynamics NAV
giver jer Microsoft's bedste og mest udbredte virksomhedsløsning til styring af virksomhedens samlede ressourcer, som naturligvis kan tilgås på alle platforme- PC/skærm, iPads/tablets og mobiltelefoner:
Kom til vores næste seminar om Dynamics NAV eller kontakt os for en dialog med en af vores løsningseksperter
Kontakt os
Har du spørgsmål?
Nedenfor kan du udfordre os med dit spørgsmål.
Vi ser frem til at hjælpe dig videre.
Send dit spørgsmål her