Opgave- & projektstyring, Supporthåndtering, overblik, opfølgning, igangsat via email

Effektiv og smart Support- og opgavehåndtering: opret, book, planlæg, følg op og afslut opgaver  

Med VisionPlanning får du styr på alle virksomhedens opgaver gennem hele processen, uanset om det er Supportopgaver, enkeltstående opgaver og/eller projektafledte opgaver:  

  • Modtag email og opret opgaven,
    • Opgaver kan evt. oprettes på baggrund af modtaget email og med automatisk oprettelse af opgaven i Outlook-kalenderen med et enkelt klik
    • Modtagne opgaver kan ekspederes hurtigt (typisk supporthenvendelser), hvorefter opgaven lukkes med det samme (og evt. er klar til fakturering) 

  • Tilknyt opgaven til et projekt og/eller kunde
    • Opgaven kan tilknyttes et eksisterende projekt/kunde
    • Man kan evt. også oprettelse af et nyt projekt - med fuld integration til Dynamics NAV og 365BC

  • Allokér opgaven til medarbejderen, der skal udføre opgaven ud fra personens kompetencer

  • Book medarbejderen (evt. flere) til udførelse af opgaven
    • med automatisk integration til og oprettelse i medarbejderens Outlook-kalender

  • Foretag løbende tidsregistrering på opgaven/-erne
    • via VisionTime og opsamling af tid, evt. til brug i økonomi- og/eller lønsystemet

  • Løbende kvalitetskontrol og visuel overblik over forløbet
    • bookinger, ressourcer, opgaver, færdiggørelsesgrader, Gantt-diagram og tidsforbrug

  • Afslut og klarmelding af opgaven
    • via direkte link i Outlook-bookingen og i forbindelse med tidsregistreringen

  • Klar til evt. faktureringskørsel i Dynamics 365BC/NAV, såfremt opgaven eller projektet skal faktureres. 

Undervejs i processen kan virksomheden se alle opgaver vedrørende Support og/eller et projekt, og medarbejderen kan se egne opgaver og projekter samt få overblik og status herpå, ligesom projektlederen eller opgaveansvarlige (eller eventuelt kunden) kan følge udviklingen og se, hvis der er udsigt til forsinkelser i forhold til deadlines, eller hvis oprindelige tidsestimater er ved at overskrides i forhold til opgavernes færdiggørelsesgrader.  

Ligeledes får man overblik over bookingsituationen, projekttidsplaner og belastningssituationen i virksomheden - og kan prioritere og omprioritere på baggrund heraf. 

Løsningen er dynamisk og kan opsættes til jeres arbejdstyper og opgavekategorier, og så det passer ind i forskellige arbejdsprocesser, som gælder inden for en række forskellige brancher, der har brug for at styre opgaver, eksempelvis (men således ikke begrænset til): 

  • Support- og Help Desk-virksomheder
  • Projektorienterede virksomheder
  • IT-virksomheder
  • Servicevirksomheder
  • Konsulentvirksomheder
  • Filmproduktionsvirksomheder
  • Ship Suppliers
  • Entreprenørvirksomheder
  • Forsyningsvirksomheder
  • .. og alle andre virksomheder, der ønsker opgavestyring

Er din virksomhed ikke omfattet af ovenstående, men har I behov for at styre og følge jeres opgaver, så send os en udfordring herom: 

Send udfordring


VisionPlanning leveres som en selvstændig løsning eller som et modul til VisionTime samt Dynamics NAV og Dynamics 365 Business Central og kan erhverves mod en månedlig betaling (SAAS - Software As A Service) på egne servere eller i skyen hos Microsoft. 

Kontakt os for en demonstration af VisionPlanning, eller hvis du har spørgsmål i forhold til netop jeres behov  

Kontakt os

 

Du kan også søge om økonomisk tilskud til analyse og implementering af VisionPlanning i din virksomhed! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dynamics 365 Business Central, ny Dynamics NAV online cloud ERP

Dynamics 365 Business Central er den nye Cloud-version af Dynamics NAV

Dynamics 365 Business Central har afløst Dynamics NAV (og tidligere Navision). Løsningen fås både som cloud/online- og On-premises-version (på egen server)

Læs mere »

Per Ibsen - Direktør Skrevet af: Per Ibsen - Direktør