Overblik over funktionaliteten i VisionCatering
Digital bestilling af kaffe, vand og mad, når du booker kalenderaftalen i Outlook (Office 365). Gratis testperiode og gratis for små virksomheder
Digitaliser bestilling af mødeforplejning direkte fra Outlook, hvor medarbejderen booker mødet, til digital oversigt for køkken-/kantinepersonalet, der skal bestille, producere og levere mad og drikke til møderne. VisionCatering giver også køkken-/kantinepersonalet overblik, hvad der skal leveres, hvor, hvornår og til hvem. Endvidere får de overblik over, hvor mange, der har tilmeldt sig til frokost - og omkostningerne for bestilt mødeforplejning og frokost kan afleveres digitalt til økonomiafdelinger, hvis de har behov for at registrere omkostningerne.
Se eksempler på funktionaliteten i VisionCatering nedenfor, som hele tiden udbygges og opdateres via jeres eksisterende Office 365-installation:
Abonnementspris pr. måned |
0-3 Office- brugere |
4-10 Office- brugere |
11-100 Office- brugere |
101 og flere brugere |
---|---|---|---|---|
Pris pr. Office-bruger |
0,- kr. | 10,- kr. | kontakt for pris | Kontakt for pris |
Pris pr. ekstra mødelokale i Office 365 |
0,- kr. | 0,- kr. | kontakt for pris | kontakt for pris |
Pris pr. ekstra køkken/kantine |
0,- kr. | 0,- kr. | kontakt for pris | kontakt for pris |
Ekstra moduler (ud over nedenstående) |
kontakt for pris | kontakt for pris | kontakt for pris | kontakt for pris |
...og evt. udvikling af jeres ønsker |
kontakt for pris | kontakt for pris | kontakt for pris | kontakt for pris |
Ovenstående viser prisstrukturen, afhængig af antal licenserede Office 365-brugere, antal mødelokaler og antal køkkener/kantiner. Kontakt os her, hvis du ønsker prisen for flere brugere og angiv, hvor mange Office 365-brugere I er hos jer.
Nedenfor har vi listet standardfunktionaliteten i VisionCatering, som gælder alle brugerintervaller (med mindre andet er anført):
Alle virksomhedens Outlook-brugere får følgende funktionalitet: |
|
Bestil mødeforplejning samtidig med, at du booker mødet direkte i din Outlook-kalender |
|
VisionCatering virker både i Outlook- og webklienten |
|
Se menuoversigten over aktuel forplejningsmuligheder i det konkrete mødelokales lokation |
|
Send ekstra besked/note til kantinen/køkkenet sammen med bestillingen af forplejningen |
|
Automatisk optælling af antal inviterede i mødet og mulighed for angivelse af flere deltagere |
|
Understøttelse af levering fra flere kantiner/køkkener, tilknyttet mødelokalerne i Outlook |
|
Mulighed for booking af mødelokalet direkte på (touch-) skærm |
|
Oversigt over egne bestilte mødeforplejninger direkte i Outlook |
|
Til- og framelding til virksomhedens frokostordning pr. dag og/eller hele måneden |
|
Login via Office 365 |
|
Fleksibel opsætning af advarsel til mødebooker og køkken ved for sen bestilling |
|
Menuvalg i frokostbestilling |
|
Få påmindelsesmail X timer før mødet, så du kan nå at ændre antal eller bestilling |
|
Valutakode kan opsættes, og den vises i Mødebestillingen i Outlook sammen med priserne |
|
Kantine-/køkkenpersonalet får følgende: |
|
Responsive website med visning af aktuelle bestillinger i køkkenet/kantinen |
|
Funktionalitet til at ændre status på dagens bestilte mødeforplejninger |
|
Mulighed for at acceptere bestillingsordre eller sende mail til mødebooker direkte fra skærmen |
|
Grafisk visning af status på forplejningsbestillinger (leveret, afventer, annulleret m.fl.) |
|
Grafisk oversigt over de kommende leverancer pr. forplejningsvare |
|
Listning af dagens møder og relateret info herom (hvor, hvem, hvad, tidspunkt m.m.) |
|
Mulighed for print af forplejningsordre (på engelsk og dansk) |
|
Køkkenet kan redigere i en forplejningsordre, hvis f.eks. ikke alle varer blev forbrugt på mødet |
|
Håndtering af udbudte forplejningsvarer, priser, beskrivelser |
|
Digital optælling af dagens/månedens antal deltagere i frokostordningen og frokostvalg |
|
Endvidere inkluderes følgende i VisionCatering: |
|
Administration af mødelokaler, lokationer, brugere (til køkkenpersonel, vikarer etc.) |
|
Oprettelse af omkostningscentre/dimensioner/afdelinger til evt. videre kontering i økonomisystem |
|
Fuld integration til Dynamics NAV/BC eller download XML-fil til videre behandling i øvrige systemer |
|
Cloud-hosting af løsningen er inkluderet i abonnementsprisen (ingen serveromkostninger) |
|
Visuelle advarsler og informationbokse til brugerne samt automatiske sammentællinger |
VisionCatering kan udvides med moduler, der inkluderer følgende: |
|
Informationsskærme i receptionen, der viser udsnit af dagens møder |
|
Android tablets foran mødelokalerne med information om bookede møder i mødelokalet (start/slut og hvem) og mulighed for at booke ny reservation af mødelokalet |
|
Touch-screen til receptionen, hvor gæster kan registre ankomst, med mailadvisering herom til valgt medarbejder |
|
Website til receptionen til registrering af gæster (komme/gå), print af gæstekort og oversigt over dagens gæster med status |
VisionCatering indeholder således en række funktionalitet "Out-of-the-box" og videreudvikles og frigives løbende med ny funktionalitet, så skulle du have behov for yderligere funktionalitet, end den der er listet ovenfor, så kontakt os endelig for en nærmere dialog. Vi er altid lydhør for gode ideer til at få VisionCatering videreudviklet med ny funktionalitet, som alle vores kunder har brug for.