Få udfyldt spørgeskemaer fra web eller mobiltelefon

Det skal være let for kunder og medarbejdere at udfylde tilfredshedsundersøgelser og andre spørgeskemaer

Vi har udviklet forskellige løsninger til brug for tilfredshedsundersøgelser, eksempelvis som nedenstående:

Du udvælger en målgruppe, der skal modtage spørgeskemaet, enten ud fra jeres ERP-system, CRM-system, HR-system, lønsystem eller andet. På et website definerer du selv dine spørgsmål, som målgruppen skal svare på, og svarmulighederne.

Der sendes en mail til deltagerne i målgruppen med din egen tekst og et link, som modtageren skal klikke på. Linket viser modtagerens spørgeskema, som kan besvares via et website eller fra en mobiltelefon (smartphone/iPhone eller andet).

Med nogle få klik på websitet eller mobilen har medarbejdere eller kunden let udfyldt spørgeskemaet - og svarene er straks tilgængelige for dig, så du kan få en øjeblikkelig føling med tilfredsheden, eller hvad du måtte have spurgt om.

Andre medarbejdere kan også få adgang til resultaterne i en let og overskuelig figur, eksempelvis for netop deres kunder, deres arrangement eller deres medarbejdere:

 

VisionSurvey_resultater i graf.png 

Se eksempler på kundetilfredshedsløsninger eller medarbejdertilfredshedsundersøgelse ved at klikke på linket.

VisionPeople Consulting kan også hjælpe med at udtrække målgrupper eller andre modtagerinformationer fra eksempelvis Navision (Microsoft Dynamics NAV) eller andre systemer.

Løsningen kan installeres på en server hos jer, eller lejes som en service på en webserver hos VisionPeople Consulting.

Kontakt VisionPeople og få en uforpligtende dialog om, hvilke spørgsmål og undersøgelser din virksomhed har brug for at få svar på

Kontakt os
Michael Falk - VP of Development Skrevet af: Michael Falk - VP of Development